(_(سلامت بان)_)

(_(سلامت بان)_) حافط سلامتی شما...

چشم سالم با قدمت یک عمر داشته باشید

چشم یکی از حساس ترین بخش بدن است به این دلیل مراقبت از آن بسیار حائز اهمیت است.

دکتر مهران نیک خو متخصص چشم و فوق تخصص قرینه در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران گفت:چشم یکی از حساس تر و در عین حال پرکاربرد ترین بخش بدن است که از همان ابتدامتخصصین اطفال معاینه های ضروری را انجام می دهند.


وی در خصوص مشکلات در دیدن اشیا ها بیان کرد:والدین باید توجهی زیادی به دید کودک خود نسبت به اشیاء های اطرافشان داشته باشند تا در صورتی که متوجه کوچک ترین مشکلی در دید کودک خود شدند به پزشک مربوطه برای رفع این موضوع مراجعه کنند.

این متخصص چشم افزود:کودکان از سه سالگی به بعد آموزش می بینند که چگونه تابلوی علامت را با دست خود نشان دهند تا در صورتی که قادر نبودن، پزشک متخصص به دوربینی، نزدیک بینی ویا آستیکمات و ... متوجه می شود.

وی در خصوص عیوب شایع در چشم گفت:شایع ترین آن نزدیک بینی به تنهایی یا همراه با آستیگمات است که در حال حاضر در کشور های شرقی حدود 80 درصد رسیده است که در کشور ما حدود 18 درصد افراد به آن مبتلا هستند.

وی اظهار کرد:بهتر است در هر سنی در هر ماه به چشم پزشک مراجه شود تا در صورت هر گونه مشکلی در دید فرد در همان سنین کمتر بهبود یابد.

انتهای پیام/

[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 14 آذر 1394 ] [ 23:07 ] [ salamat ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]