(_(سلامت بان)_)

(_(سلامت بان)_) حافط سلامتی شما...

انواع مسکن های خطرناک

1

سعی کنید از داروهای مسکن کمتر استفاده کنید چون ممکن است با عوارض آن ها سردردتان تشدید شود و این عارضه در شما شدت پیدا کند!برخی سردردها با بیحالی و حالت تهوع همراه هستند که می توانند مشکلات زیادی برای بدن به همراه داشته باشند از مصرف خودسرانه قرص های مسکن خودداری کنید و با مشاهده علائم مزمن آن به پزشک مراجعه کنید.

هدف از تجویز دارو، درمان بیمار و نه آسیب رساندن به اوست اما در صورتی که سردردهای فرد از بین نرود می‌توان قرص‌های مسکن را عامل آن دانست.

به گفته کارشناسان، قرص‌های غیرنسخه‌ای همچون آسپرین یا استامینوفن که به طور پی در پی برای درمان اختلال‌های سردرد از قبیل میگرن مصرف می‌شوند خود می‌توانند عامل سردرد باشند.

همچنین مسکن‌های ترکیبی همچون “اکسدرین” که ترکیبی از کافئین با دو ماده دیگر است در موارد سردردهای ناشی از مصرف افراطی داروهای مسکن، مشکلات مشابه ایجاد می‌کنند.

هرچند مصرف داروی ایبوپروفن با کاهش احتمال بروز سردردهای ناشی از مصرف افراطی دارو همراه است.

اما سوال این است که برای افرادی که از سردردهای همراه با حالت تهوع، مشکلات حافظه یا علائم دیگر رنج می‌برند غیر از قطع مصرف دارو چه اقدامات دیگری می‌توان انجام داد.

پزشکان می‌توانند برای تسکین درد اقداماتی را همچون تجویز دارو در نظر گیرند اما گزینه‌های طبیعی دیگری نیز وجود دارد.

برای مثال طب سوزنی که شیوه درمانی سنتی در چین است و سوزن‌هایی را برای تحریک بخش‌هایی از بدن به کار می‌گیرد می‌تواند کمک‌کننده باشد. موسسه ملی سلامت آمریکا اعلام کرده است طب سوزنی ممکن است به کاهش تعداد موارد سردردهای عصبی کمک کرده و از سردردهای میگرنی پیشگیری نماید.

همچنین مکمل‌هایی وجود دارند که در این زمینه مفید هستند هرچند باید دقت داشت مصرف این مکمل‌ها می‌تواند با داروهای دیگر تداخل داشته باشد.

[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 15 مهر 1395 ] [ 9:45 ] [ salamat ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]